Garantie & Klachten
Garantie
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Deze wettelijke garantie geldt onverminderd de eventuele extra garanties die wij aanbieden. Wij bieden standaard 1 jaar garantie op de functionaliteit van al onze producten. De accu's en batterijen van laptops, tablets en smartphone geven wij 2 maanden garantie. Houd er rekening mee dat de batterijduur van deze producten mogelijk minder is dan bij nieuwkoop. Bij de meeste producten is het mogelijk om de garantie te verhogen naar 2 jaar garantie. Deze optie krijg je op de productpagina te zien.
Heeft een vraag met betrekking tot de garantie van het aangekochte product? Neem dan contact op met info@asbascomputers.nl of telefonisch via 030- 785 20 41
Onze medewerkers zullen in eerste instantie uw probleem of klacht op afstand te verhelpen, zodat je snel weer aan de slag kunt.
Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@asbascomputers.nl. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl) Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)